Möödunud nädala kohta võib tikkimislainel öelda mitmekesine. Ma alustasin nädalat vana armsa “surmaga”. Peale piltide tegemist tikkisin neid veel natuke ja panin siis “surma” kasti. Võib-öelda, et ma olen temast pisut tüdinud. DSC00345aSee väiksem mustripaneel on peaaegu valmis ja ta on täitsa kena.

Edasi tuli välja Peppermint Purple SAL-i uue nädala muster ja see sai tehtud juba kolmapäeval. Laupäeval käisin poes ja sain kätte 2. nädala puuduva värvi. Nii ma eile õhtul siis tikkisin ära ka tolle varem tühjaks jäänud augu. Töö üldvaates näeb välja selline.DSC00355aPanin töö lamama aknalauale ja osa on liiga hämaras. Aga lähemad vaated on pisut paremad.DSC00356aLahe on seda tikkida.

Ja keeruliseks tööks tuleb pidada Tikkimise riiulit. Viimati tikkisin ma teda augustis-septembris ja vahepeal paar korda 10 pistet. Viimati kirjutasin temast siin. Täna näeb ta välja pisut suurem, lisandunud on kaks õiekest ja midagi lillat allnurgas. DSC00360aSelle töö tikkimine on aeglane, keskendumist nõudev protsess. Nelja päevaga lisasin vaid 625 pistet. Pattern Keeper ütleb, et mul on tehtud 0,18% kogu tööst. Ma tikin ja mõtlen et ma olen imelik. Aga tikitud osa on minu arvates imeline.