Ma otsustasin, et mu fotokas võiks mul rohkem kaasas olla ja ma võiks teda rohkem kasutada. Ma vaatan alati teiste blogidest, kui nad osalevad foto päevas üritustel. Need avavad nende elu oluliselt huvitavamas valguses.

Üks, keda ma järjepidevalt loen, Sarah Pangnirtungist, Nunavutist, on juba hulka aega teinud kaasa Fatmumslimi fotoüritusel. Proovin mõnda aega sundida ennastki võtma kätte aparaadi ja mõtlema enda elust läbi piltide.

Juunikuu teemad on siin.

1. B is for a boy. This is my son on his playground, nearby stadium. Face smeared with dirt and clothes casually on. The one with a bike or ball, or both.

boy

2. a moment. Sunday was a bike rally day in Tartu. We watched as hundreds of bikers wooshed by. The hum of hundreds of tires on the hot asphalt was extraordinary.

bikerally

3. on my table. There is work on my table. Reading other peoples bachelor thesises and reviewing them for the first time. Such a responsibility and honor.

on my table

