See, mida ma nüüd ütlen, ei ole hea ja ilus. Aga ma pean seda ütlema. Et kõik ausalt üles tunnistada, siis juba mõnda aega ei ole ma päris mina ise.

Tavaliselt on see nii, et läheb väga kaua aega, et ma saaksin ise aru, et ma ei ole mina ise. Täna olen ma mõnda aega aru saanud, et aeg on öelda: “Ma vajan Teie abi, mu sõbrad.” Ma ei ole kõige paremas vormis, et Sulle helistada ja välja pakkuda, et teeks midagi koos. Aga ma tegelikult väga vajan Sinu tuge ja head sõna. Sina aitad mul ennast jälle leida. Ma ei jaksa tegevusi välja mõelda, hea kui ma enda aja planeerimisega hakkama saan. Aga ma hea meelega tulen ja teen midagi Sinuga koos.

See sõnum ei ole lihtsalt tulnud, see tähendab täitsa suurt eneseületamist ja endale vastu vaidlemist.  Aitäh, kui loed ja mõistad ja aitad!

