Ma ei ole just eriti ettevõtlik. Aga üks väike mõte on mõnda aega minu peas mõlkunud. Mis oleks, kui jagaks oma lugejatega oma kodust näputööd. Ma tegin enda arvates täitsa maitsvat kodust rabarberi-apelsini moosi. Ehe ja aus puupliidi peal keedetud traditsiooniline moos. Pandud pooleliitristesse purkidesse. Minule meeldib ta saia peal ja seekordne laar sai tehtud pisut paksem. Lasin rabarberitükkidel suhkruga seista ja siis eemaldasin joomiseks värske mõnusa rabarberimahla. Nii on see täitsa korraliku saia peale panemise moosi konsistentsiga. Moositegu meeldis mulle nii väga, et sai natuke rohkem tehtud kui esialgu plaanis oli.

Ma ei pane seda moosipurki posti, seega kaugete lugejate jaoks on see ebamugavalt kaugel. Küll aga toon ma moosipurgi hea meelega Raplasse ja enne jaanipäeva ka Tartusse. Et tegemist on käsitöö ja isiklikuks heameeleks tehtud moosiga, siis on pooleliitrise purgi hind 3 eurot. Kui sul on huvi, siis kirjuta mulle: linnaliina at gmail punkt com.

