Tänane hommik on külm ja karge. Päikseline ja ilus. Ning ma juba mõnda aega tunnen, et ma tahan jagada sinuga, minu hea lugeja, mõnda muusikalist hetke. Oma suviste ja sügiseste lugemiste taustaks olen otsinud, ja ka leidnud, sobivat muusikat. Nüüd on aeg sinulgi nendega tutvust teha.. Neid esinejaid ei kuule siinsest raadiost, või vähemalt minul ei ole au olnud. Ent nad on olnud viimasel ajal mulle seltsiks.


Sultans of String – Luna (Whale song).

 


Elisapie Isaac – Moi, Elsie. See video, hingematvalt ilus ja karm. Andekas kolmekeelne lauljatar, kellest me siin miskit pole kuulnud.

 


Tanja Tagaq – Qimmiruluapik. Tanja Tagaq on inuiti kõrilaulja. See on kaunis, huvitav kultuur. Tanja on seda teinud kaasaegsemaks, jazzilikuks ja keerulisemaks. See lühike lugu on minu arvates kaasakiskuv. Et Tanja mulle väga meeldib, siis viimaseks üks popilik lugu  koos Kinnie Starr’iga, milles minu jaoks on vägi sees.

.

Mina keerasin nüüd volüüminupu peaaegu põhja ja alustan oma päeva.

