Nädalavahetus on olnud teguderohke. Ostsime T-le suurema voodi ja see tingis väikeseid ümberkorraldusi meie elamises. Akna alla sai ka kaks potti mulla ja seemnetega. Pildid said üle mitme kuu arvutisse tõmmatud. Paari neist tahan näidata ka.

Kunagi enne jõulu sattusin Ravelrys kolama ka sokigruppi. Nägin viidet advendikalendrile ja seal olevale sokile. Käisin ja korjasin selle mustri igal reedel üles ja hoidsin alles. Proovisin ka kohe kududa, kuid see katse ebaõnnestus. Lõng ei olnud minu arvates väärt seda austavat ülesannet täitma. Ent mulle meeldis see muster siiski nii palju, et ta oli väärt proovimist teise lõngaga. Ostsin siis eelmise aasta viimasel päeval Liannist ühe 100-grammise toki sokilõnga. Rohelise ja sinisega. Et nimesilt on kaduma läinud, siis selle jään võlgu. Võtsin 2 mm vardad ja alustasin uuesti.

Gaudete at sea

Esialgu lihtsalt proovimise pärast. Kas tuleb sobiv suurus välja. Mul on olnud katsetusi, kus ma pean võtma üsna peenikese varda ja selle võrra rohkem silmi looma. Nüüdki lõin üles kõige suurema suuruse. Sain endale paraja soki. Eriline on minu jaoks ka see, et selle soki puhul on kudumise suund enam levinud ja traditsiooniline ülevalt alla. Ma polegi ammu nii kudunud. Aga seekord isegi õnnestus. Tõestasin endale, et ma oskan ka nii teha ja asjad polegi hullud.

Gaudete at sea

Ühel hetkel teist sokki kududes vaatasin kalendrisse. Sobiv sokisaaja tuli kohe ette. Ema ja tema sünnipäev. Ema juurde jõudsime me hoopis kahe nädala jagu hiljem. Õnneks nad sobisid emale ja seega jäid nad Kehtnasse. Need on õhemat sorti head soojendajad.

Gaudete on täitsa huvitav muster. Ta meenutab pisut meestesokke. Viltuselt jooksev soonik on üsna hästi veniv ja seetõttu tundubki sokk esialgu petlikult väike, ent jalas üllatavalt ruumikas.

gaudete at sea

Igatahes, on see üks väheseid valmis saanud asju sellel talvel. Enamus töid on poolikud, läbinud harutamismaratone ja kudumispuhanguid. Aga neile loodan pühendada oma postituse.

