Täna tegin ettekannet. Tahan olla lahke ja jagada pisut ka sinuga, hea lugeja. Oma juttu ma sulle taasesitada ei suuda, küll aga saan panna siia  tugimaterjali.

miks-maailmas-boikoteeritakse-nestle-tooteid

Hommikul mõtlesin, et kaua siis kulus mõttest tegeliku teostumiseni. Idee tuli augusti alguses, võib-olla isegi juuli viimastel päevadel, enne kui Sünni- ja Imetamise Tugiühingu suvelaagrisse läksin. Et see võiks olla teema, millest rääkida instituudi inimestele. Kui ma olin raamatu läbi lugenud, siis mu veendumus süvenes veelgi. See on teema, millest ma tahan rääkida. Ettekande slaidide valmistamine ja läbi mõtlemine on olnud justkui üks hea asi minu päevades. Ma olen nende poole pöördunud siis, kui ma muuga tegeleda pole tahtnud, kui kõik muu tundub vastumeelne, mitte-usutav ja mitte-oluline.

Kahe kuu jooksul olen ma vahel öösiti, vahel teel kuhugi mõelnud, kuidas oleks parim viis sellest teemast rääkida. Osadele küsimustele oleks saanud ilmselt vastata paremini ja publikule enam sobivamas stiilis, kuid see kõik ei tulnud mulle kohe kiiruga meelde. Ent hoolimata sellest, et ma nägin õhus küsimusi stiilis “kas see on teadus, kas see on rahvatervise probleem, kas see on mõttekas?”, on see asi, millest ma tahtsin rääkida. Nii et kellele slaidid huvi pakuvad, siis nendele võin ma isiklikult rääkida väga hea meelega.

