Täna tuli minu Google Readerisse üks hea ja viitamist väärt lugu. Et inimesed mõtlevad ja loevad sarnaseid asju, siis ma väga ei imestanudki. Oli vaid hea äratundmisrõõm.

PhD in Parenting tsiteeris oma eilses postituses just seda sama raamatut, mida mina hiljuti kokku võtta üritasin.  Postituses on ka link Elita ülevaatele raamatust. Igal ühel oma erinev nurk. Esimeses ei ole raamatut kuigi palju lahatud, toodud on vaid tsitaate esimesest peatükist. Ent need on head tsitaadid, head näited.  Elita on andnud lühikese sisukokkuvõtte. Ning ma noogutan hooga kaasa tema soovitusele, et seda raamatut võiks lugeda igaüks. Ka need inimesed, kes ei plaani saada kunagi emaks või kellel ei ole lastega mingit seost.

Teisest ooperist. Daki kirjutas täna oma Google Readeri lugemisest. Ma olen juba maikuust saati mõelnud, et ma peaks oma rikkalikku varasalve, Readerit tutvustama. Kasvõi iseendale märgi maha jätmise jaoks, sest seal peaks tõsist harvendustööd hakkama tegema.  Üle 200 erineva lugemisvoo on natuke palju, ja see on segu väga erineva suunitlustega kirjutajatest, pildistajatest ja mõtlejatest.  Ent ma arvan, et need väga erinevad huvid kokku moodustavadki minu, Liina, meediasõltlase. Minu lugemisvara parimaid palasid, ehk teistega jagatavat näeb siit.

