Midagi uut peab ette võtma. Mitmed asjad viitavad sellele. Mingid muutused lõhnavad õhus ja vajavad ellu viimist. Kust nad tulid? Üks on see, et elu on sundinud mõned asjad selgeks mõtlema. Ning viimase sünnipäeva ajal ütles üks tähtis inimene midagi, mis pani mind tõsiselt mõtlema. Mis on need asjad, millest ma elus rõõmu tunnen? Mõned asjad on, mida ma hea meelega teen, ent millest ma siin ei ole eriti rääkinud. Mõned postitused on küll olnud, aga need on vaid üks väike osa sellest huvitavast ja rõõmu tekitavast.
Ka viimane tervisedenduse konverents rõhutas sama sõnumit. Räägi ise sellest, mis sulle rõõmu teeb. Ning nii ma peaksingi kirjutama asjadest, millega ma sageli kokku puutun ja mida ma uurin lihtsast rõõmust ja maailma uurimise vajadusest.

Millest ma räägin? Ma olen mõelnud, et ma peaksin tegema juurde ühe uue alajaotuse, mille pikem nimetus võiks kõlada järgmiselt: “Killukesi Liina lugemislaualt” või siis lühemalt “lugemisnurk”. Ma usun, et sinna sobiksid hästi need artiklid, mida mulle mu Google Reader pakub. Mida võib-olla tulevastele tudengitele õppetöö raames lugeda pakkuda. Midagi, mis pani mind mõtlema ja mis võiks huvi pakkuda ka minu lugejatele.

