Mul on ajutiselt üks lisakirg. See paneb mind vabalt hommikuti kell viis ärkama ja õhtuti kella poole kaheteistkümneni üleval istuma. Hetkel on ta siis Beata Jänes. Loodetavasti on tal varsti ka mõtlemise koht olemas.

jänesetüdruk

Muster on ajakirjast on Anna 4/2006, niidid ostetud vist umbes jaanuaris 2009. Alustatud sai reedel, kui pool päeva oli kodu ainult minu päralt. See pani mind mõtlema, et üks põhjuseid, miks ma viimasel ajal olen vähe näputööd alustanud ja lõpetanud võib peituda minu ja kodu/lõngavarude/ajakirjade vaikse segamatu dialoogi puudumises. Mu mõtted  läksid kohe jooksma igasugu huvitavaid radu kui R ja T lahkusid vanaema poole ja mind ootas mitu tundi segamatut üksindust ja kodu nautimist. T tahaks ka hirmsasti nõela käsitleda, eks ma pean siis talle midagi mõtlema.

