Laupäev oli hästi tore. Mõnus ilm, hommikul päikest ja soojakraade. Pärastlõunased plaanid tähendasid minu sulgumist kööki  ja küpsetamist. Kaks kooki – mitu korda tehtud cheesecake brownie ja katsetuse korras pirni-sinihallitusjuustu pirukas. Brownie on ¨okolaadine ja mõnus, uus pirukas oli huvitav maitsekatsetus. Oli korraga nii soolane kui magus ja seetõttu võib teda võrrelda modernistliku novelliga, kus kõige olulisem hulk aega läheb otsustamiseks – on see hea või halb. Ära ta igatahes söödi. Ning küpsetamine ja selle kõrvale raadiost jutusaadete kuulamine on üks mõnusamaid viise laupäeva hommikut veeta.

Laupäeval nägin ma ka ühte väikest kummikute ja kiivriga tegelast – mehed käisid jalgrattaid proovimas. Staadion ägab küll vee-jää-lumesupi all ja seda ilmselt kogu järgneva kuu, aga kuskile nad ikkagi jõudsid.  Pärastlõunane sünnipäev oli ka tore. Alles viis aastat tagasi ei olnud minul titendusest veel suurt aimugi, aga nüüd on juba paras poistekamp koos. Nii paras, et täiskasvanud said lauamänge enam-vähem eduliselt mängida. Nii eduliselt, et sünnipäevatort ununes sootuks kappi. Sellest hoolimata, palju õnne Laurile!

Seevastu pühapäev möödus tegematuse tähe all. Päeva ainus helge hetk oli lõunasöök: makaronid hakkliha-tomatikastmes. Isegi, kui enda saba kergitamist ei peeta heaks tooniks, pean ma ütlema: kui mul tuju on, teen ma väga häid makarone hakklihaga. Elagu lihtsad toidud, mis paksuks teevad!

