Mulle tundub, mitmete vestluste ja suundumuste põhjal, et minu missiooniks selles kohas, kus ma parasjagu olen ja nende inimeste keskel, kes mind tööajal ümbritsevad, on nende tarku päid segadusse ajada. Mitte sireda sääre ja uhkete lokkide ja meela mesisuuga.
Hoopiski mitte. Pigem kummaliste, keeruliste ja samas üldsegi mitte rumalate mõtetega. Ah et teaduses on ideoloogia, väärtused ja kõik muu teadusele mitteomane? Ning me teeme poliitikat? Kommunikatsiooni ja reklaamivajadusega ma juba eile pisut nõustusin, aga poliitika! Ja seda enese teadmata, uskudes, et me võitleme teaduse püha ürituse eest!

Järgmiste huvitavate lõunasöökideni!

P.S. käesolev postitus on tugevalt inspireeritud ühe teise blogija stiilist. See stiil segab mul kirjutamast korrektses eesti keeles pikkade täislausete ja võõrsõnadega slaide järgmise nädala seminari jaoks.

