Valgem aeg toob tagasi minu isu fotoaparaat välja otsida ja mõned klõpsud teha. Vaatasin, et olen sinna kogunud mõned magusad klõpsud elust talvel 2010.

Esiteks üks talvine pilt T-st.T lumehanges

Teiseks kausitäis tainast. Üks mu viimase aja lemmikuid. Lase võil köögis öö otsa soojeneda ja siis hõõru ta hommikul suhkruga vahule. Lisa ükshaaval segades munad ning siis vaheldumisi pisut vedelikku ja kuivained. Enamasti tehakse seda mikseriga, mina eelistan käsitsi, supilusikaga tööd teha. Ja tulemus üllatab mind alati – pehme, kohev ja söömisnaudingut tõotav.bowl of dreams

Sellist tulemust tõotas Vabariigi aastapäevaks küpsetatud keeks. Retsept nami-namist. T kutsub seda kommikoogiks. Tema ülesanne oli paberitest välja võtta kõik kommid. Mina sain neid siis purustada ja koogi sisse lisada. See kook on päris hea, magus ja kiiresti kaduv.marianne keeks

Ning viimastena eelmise laupäeva pildid. Käisime T-ga käsitöökohvikus. Tegime väikest viisi taaskasutust, ehk kampsunitest randmesoojendajaid. Heegeldasin ja T asjatas kõrval. Lõpetuseks söödi pannkooki ja läksime koju edasi heegeldama. Varsti saavad valmis ka.algus

tööhoos

hands

Sellel laupäeval on käsitöökohvikus kell 12.00 Virve Tuubel ERM-ist. Juttu ja tegutsemist on rahvuslikest helmekeedest.

