Mulle täitsa meeldib selline tore külm ilm. Tõsi tal on miinuseid, aga kui töö on tubane ja kütmisprobleem on lahendatav, siis on see täitsa mõnus aeg.

Muidugi mitte väga pikalt. Kõige keerulisem on see, et laps ei saa õue minna, kuigi tahaks. Ning tema tegutsemistuhinale tuleb rakendust leida toas. Ning nädalavahetuse lõpuks on täiskasvanud sellest üsna väsinud. T saab harjutada pliidi alla puude panemist,  mina küpsetamist. Tegin laupäevaseks sünnipäeval-käiguks kaks magusat küpsetist. Nad mõlemad tulid hästi välja ja pälvisid ohtraid kiidusõnud. Reedel peale pingelist päeva võtsin ette toorjuustu-¨okolaadibrownied ja laupäeva hommikul toscakoogi õuntega. Retseptid nami-namist. Viimasel nädalal olen ma iga päev pühendanud teadlikult tavalisest rohkem aega köögiga kahekesiolemisele. Ja see paneb mind tahtma erinevaid asju: paremat ja suuremat ahju, suuremat kraanikaussi ja väiksemat puupliiti, kauneid köögikappe. Ning ka enam aega ja mingit süsteemsemat lähenemist kokkamisele. Eilne meistriteos oli läätsehautis, mis mulle väga meeldis. Üllatavalt lihtne ja toitev söök, mis pakub head vaheldust kartulile-makaronile-riisile.

Head isu!

