Et Postimehe otsingumootor on minu arvates nõme, siis ma talletan lingid neile asjadele, kus minu panust pisut on.

Perearstilt alkoholinõu

Alkoholiprobleemidega patsiente hakkavad nõustama perearstid

Riik asub võitlusse alkoholi  liigtarvitamisega

Alkoholiprobleemiga inimene – kas ainult alkohoolik?

Nüüd 70 kraadi pööret ja mured minu Google Readeriga. Ma armastan oma Google Readerit. Ta käib minu eest läbi kõik minu jaoks olulised ja vähem olulised blogid. Ning mulle meeldib ka see, et ta uurib minu valikuid ja soovitab uusi ja huvitavaid vastavalt minu huvidele.
Pikka aega pakkus ta mulle erinevaid eesti blogisid – poliitikuid ja meediainimesi. Siis hakkas ta pakkuma mulle huvitavat valikut maailma käsitööblogidest ja podcastidest.
Mõne aja eest lisasin ma oma Readerisse paar teadusajakirja. Olles suhteliselt priviligeeritult ülikooli arvutivõrgus ei ole mul probleeme nende artikliteni jõudmiseni. Seega on Readeri abil väga mugav kursis olla selliste ajakirjadega nagu Sociology of Health and Illness, ning Social Science and Medicine. Ent Reader hakkas mulle väga imelikke soovitusi tegema. Ma ei saa aru, kuidas minu huvi meditsiini ja tervise sotsiaalse külje vastu seostub molekulaar- ja muu sarnase keemiaga erinevatelt teaduskirjastustelt.  Ma saaks nendes artiklites aru vast ainult sidesõnadest. Ehk saab Google ka selles osas targemaks.

Hea küll, vasakule ära. Homseks eksamiks vaja valmistuda.

