Ma olen üpris uhke enda üle, et ma otsustasin Rotterdamis jala käia. Vahemaa oli päris pikk, aga minu jaoks oli see kõige huvitavam viis linnas väikesi detaile näha. Seega, pildid mis tehtud kooli minnes või sealt tulles. Kralingen on ilus linnaosa.

Et ma enamasti tegin pilte teel koolist kesklinna hotelli poole, siis pildid on ka umbes selles järjekorras.

Need ohakad ja nõgesed panid mind alati muigama. Millegipärast on minus juurdunud ettekujutus, et välismaa on midagi nii korralikku, et seal ei ole kunagi ohakaid ja nõgeseid. Vale puha. Ülikooli juures oleva elektrikapi kõrval oli lepavõsa ja umbrohtu. Mõnus.

nõgesed elektrikapi kõrval

Ülikooli juures on trammide lõpp-peatus, seega võib neid seal seismas näha. Kuid et ma neist lähedalt mööda jalutasin ja trammijuhid sealsamas juttu puhusid, siis ei söandanud ma neid seismas pildistada. Aga ma tahtsin kohalikke ilusaid tramme pildistada. Konkreetne isend siis sõidu pealt.

tramm

Järgmiseks üks linnaliinibuss ka. Mercedesed vuhavad linnas ringi. Sellel bussil oli midagi viga ja nii oli mul teda lihtsam pildi peale püüda. Ise ma bussi ja trammiga ei sõitnud.

buss

Tee ääres mitmes kohas oli näha selliseid väikeste punaste õitega roose. Nad tundusid olevat kidurad ja justkui kuival.

väikesed roosid

Ülikooli poolt tulles on kõigepealt staadionikompleks ja selle taga uhke puuaed. Puuaias ma ei käinud, küll aga selle külje all asuvas uhkes restoranis. Kuskil seal lähedal oli ka laste mänguväljak. Aga enne neljapäeva õhtust vastuvõttu oli see lihtsalt ilus maja, mis tee äärde jäi.

IDRW

See on luuderohi. Ja ta ei kasva lillepotis, vaid maapinnal ja ronib mööda aeda üles. Ja 100 meetrit eemal oli ta puuvõra aluse katja. Nagu sammal, aga lehtedega ja luuderohi.

luuderohi

Teed mööda edasi minnes tulevad mõned uhked majad. Ühe maja aeda oli kokku kogutud erinevaid ilupõõsaid. Ja nii ma siis hiilisin aeglaselt aia taga ja klõpsisin pilte lehtedest ja põõsastest. Nende nimesid ma ei tea. Kes teab, kommenteerib.

nahkjad lehed

täpiline põõsas

veel üks põõsas

mitut karva rohelised

jõululine

Tänava ääres olid nagu ikka autod. Kaks tükki olid neist eriti armasad. Põrnikat õnnestus mul vaid korra näha, aga vana Volvo tervitas mind igal hommikul. Õhtuks oli ta kadunud ja seega auto sõitis ja aitas asju ajada.

põrnikas

vana volvo

Nüüd siis need majad, mis tee äärde jäid.

kaunis maja

Ning edasi tänavad, mille otsest ma mööda kõndisin.

tänav 1

tänav 2

puiestee

Siis tuli sild. Tänav risti üle teise. See sild on saanud hiljuti värskenduskuuri. Google Map Street view näitab veel halli ja ilmetut silda. Mina aga sain nautida hollandlaste kunstiarmastust. Iga post oli erineva mustriga, ning tänavaäärsed kaldpinnad olid kaetud näopiltidega.

roosa silla postid

mustrid postidelt

roosad postid

maja silla lähedal

kas ma olen Inglismaal?

veel maju ja puid

Viimane vaade on Oostzeedijki teiselt küljelt. Tehtud hommikul.

hommikune vaade

Ilmselt tuleb veel kaks pildirohket postitust.

