Värskelt varrastelt otse jalga ja edasi fotosessioonile.absinthe

Absinthe Knitty-st. Lõng: Titan Wool Winner, oliiviroheline. Vardad: 2 mm. Alustatud 13. juuli. Nädalajagu kulus esimese valmimiseni, siis tuli paus sisse, sest lõng sai otsa. Teine sokk valmis ka umbes nädalaga. Lõnga kulub umbes 100 grammi.

Tegin täpselt nagu juhised ütlesid, seega selgelt ja kenasti kirjutatud juhised on. Põnev on neid kududa. Kogu aeg toimub midagi ja seetõttu on vaja kogu aeg mustrit sokiga koos hoida. Aga igavaid sokke mina kududa ei taha.

Täna käisime ka turul, suvist köögiviljarohkust nautimas. Tõin koju söögikorra jagu kollaseid aedube. Ma jumaldan neid ube, keedetuna ja võis praetuna. Kõigepealt väitis T, et kollased oad talle ei maitse. Miks sa seda siis mulle turul ei öelnud? Mul läks meelest ära, vastas T.

Peale sööki väitis ka R, et meil on ju külmkapis ube. Terve hunnik on neid sügavkülmas. Ja ega talle siis ka oad väga ei meeldi. Nuu jah, veel üks asi, mida ma siis ainult oma rõõmuks teen. Kuigi, ma ei saa väga viriseda. Neid asju, mida minu mehed ei söö, on ikkagi väga vähe. Aga kui neid siis ette satub, siis seda ootamatum ja üllatavam see minu jaoks on.

