Lapse maal vanaema juures aeg sai selleks korraks otsa. Võib-olla jõuab sinna veel. Ma vaatan, et sellel suvel meeldib mulle pildistada köögivilju. Ma armastan neid suviseid kaunitare.

herned

Teismelise-eas oli minu lõunasöök järgmine: Korralik köögivilja sisaldav lõuna köögis laua ääres. Vahel oli seal ka magustoit. Kõht pilgeni täis, siis oli aeg minna magustoiduringile. Esiteks herned, siis tomatid. Maasikaajal järgnesid sellele maasikad, hiljem vaarikad ja tikrid. Sügise poole lõpetasid ringi õunad.

Seekord käisin maiustamas fotoaparaadiga.

Tomatid,rohkelt rohelisi

punased

basiilikbasiilik

hernedherned

sibula õisikute ideaalmaailmsibul

Ja ühed porised varbad. Peale vihma on põllu peal hea pehme.varbad

Järgmisel päeval olid vaarikad.vaarikad

Mõni päev varem olin Tartust leidnud esimese sügise märgi. Eks neid tule teisigi, paisuvaid õunu puu otsas ja ritsika sirinat tee ääres. Aga sellele ma täna küll mõelda ei taha.kibuvits

