varvas

Veel üks sokk. Jälle varbast üles. Seekord Knittyst. Absinthe. Ma olen Absinthet kududa tahtnud ammu. Lõnga värv ei ole ideaalne, ta võiks olla salatirohelisem, vähem oliivikas.

Süümepiinad tulevad selle koha peal, kus küsida: kas mõni on valmis ka? Ei, ma kogun praegu poolikuid sokke. Ükskord lähen Lianni ja kasutan ära viimasegi kingitud raha et osta puuduolevad lõngakerad. Kõik ühekorraga. Ja siis hakkan koguma valmissokke.

Seega tänane seis: 3 paari poolikuid sokke, teisest paarist teisel sokil kand ületatud, jäänud vaid sääreosa. Ma arvan, et ma pean esimesel sokil sääreosa uuesti kuduma, on pisut kitsas. Ning ahvatlev on teha neist endale põlveni sukad. Kolmandal paaril olemas üks varvas ja alustatud muster. Kududa aitas Brenda Dayne (episoodid 40 ja 41). 41. episoodis vestles Brenda oma õe Pam-iga. See pani mind mõtlema oma õele ja sidemele temaga. Brenda ja Pam-i vahel on terve Atlandi ookean. Mina igatsen oma õde isegi 160 kilomeetri taha.

See nädal on meil lapsevaba. Minu väike T on juba nii suur, et saab hakkama nädalaga vanaema juures. Kodu on kuidagi tühi, rutiinid on mõttetud ja hommikused ja õhtused telefonikõned väga oodatud.

maasikad murul
Nädalavahetuse sisse mahtus suur maasikaorgia. Toormoosi tegi terve meeskond. Tegin ka suvistest taimedest pilte.

porgandipeenar

kurgiõied

Maasikalaadungid on köögilauale kogutud. Puhastamine ja moositegu võib alata.

maasikad köögis

moosimeister

Ning selle ja paar veel toorest metsmaasikat leidsime me vanaema õue pealt. Vahva kui nad nii lähedale külla otsustavad tulla.

metsmaasikas

