Eelmisel aastal avastasin, et ma jagan oma sünnipäeva Tiinaga. Palju õnne Tiina!

pärnaõied vihmapiiskadega

Täna avastasin, et Remo jagab ka meiega sünnipäeva. Palju õnne sulle ka Remo!

tagasihoidlik kohvilaud

Mina jagasin täna oma sünnipäeva esimest korda sellisel moel. Mul on nüüd kolleegid ja kollektiiv kellele lauda katta ja kohvi pakkuda. Mul oli mitmeid hirme, mis õnneks väga täide ei läinud. Suve algus on instituudi tühjaks teinud, kõik ajavad asju kuskil eemal. Aga esimese korra kohta sobis see mulle väga hästi. Tegemist oli esimese harjutusega nädala pärast toimuvale suuremat sorti pidustusele. Ettevalmistused on alanud, inimesed on kutsutud. Seega on aeg asuda küürima ja planeerima.  Riideid varuma ja vaaritama.

Üldse on tihe aeg. WWKIP ja laulupidu laupäeval.

