Lihtsate naudingute aeg.

Minu unerütm on üsna sassi läinud. Hommikuti läheb mul varakult uni ära, kõige tavalisem on une lahkumine 5.30. Kui mul on vaja umbes nelja paiku ärgata ja midagi teha, siis peale seda ma enam uinuda ei saa. Ja nii on see juba nädalaid. Aga pole hullu, varane ärkamine annab mulle vaiksed hommikud. Tänu sellistele hommikutele sain ma täna teha järgmist:

lõngaotsad peitu

Kudumise osa sai palmikutega raglaanil valmis. Lõngaotsad said ka peitu. 50-grammisest lõngatokist jäi üle poolteist meetrit lõnga. Põhimõtteliselt peaksin ma kuduma udupeent salli, kuid miskipärast ei ole selleks praegu tuju. Ma olen aru saanud, et ma pean kuduma ta pikema, et oleks piisav. Minu valitud lõng ja vardad on lihtsalt originaalist oluliselt peenemad. Selle tõega leppimine võtab natuke aega.

Õhtupoole sai õues ka käidud ja koduõuega tutvutud.

sireli

Sirelid on täies õites, õunapuud ja kirsid on läbi. Ebaküdoonia ei ole ka enam eriti ilus.

kollane moon

Leidsin aiast kollase mooni. Nagu väike päike.

piibeleht

Koduaias õitsevad piibelehed, minu lemmikud. Kuigi minu suhted nendega on viimasel ajal kahetised. Mulle väga meeldib nende vänge lõhn. Ent viimastel aastatel paneb lõhn mul pea valutama ja ma pisut pelgan neid tuppa tuua. Seda mõnusam on neid imetleda aias.

jooksmas

T sai staadionil joosta ja rattaga sõita. Ja võilillede seemneid laiali puhuda. Ma arvan, et see on lasteaias õpitud oskus, mis talle väga meeldib.

võilill

