Magistritöö sai esitatud. Tähtaeg oli eile, minu töö jõudis professori lauale pisut peale üheksat täna. Aga see ei ole ilmselt viimane töö. Veel ühe töö tegijad jäid minust täna maha. Mina tulin koju. Et kududa. Seega ühe kriteeriumi järgi on töö valmis. Aga arvata on, et retsensendid teevad karmi ja õiglast kriitikat ja tööd sellel rindel ei ole tegelikult lõppenud. Aga tegelikult ei tahtnud ma sellest rääkida.

Lubage esitleda, magistritöö kirjutamise kampsun.  Alustanud olen ma selle ilusa valge numbriga 10. märtsil. Alustamise ajendiks oli Tallinnas toimunud kool. Bussis ja rongis olemise aeg on ju mõnusaim kudumise aeg. Tõsi, kuidagi juhtus nii, et rongis tagasiteel olin ma punktis, kus oleks tulnud kampsun selga toppida, et proovida. Seega väga hoolega ma rongis kududa ei saanudki.

Lõngaks on Gedifra Cashmerino. Esimese toki tellisin umbes aasta tagasi ja hoopis ühe teise ilusa kampsuni jaoks. Aga nad ei sobinud omavahel kokku. Cashmerino on lõng, mis mulle väga meeldib, mõnus pehme kududa, ja kui selga panna, siis on mõnusalt soe ja jahe korraga. Tellitud sai 10 tokki. Need 10 tokki on nüüd kõik pildi peal.

Vardad 3,5. Muster: Cable down raglan Interweave Knits’ist. Minu jaoks on ta sellest tasuta variandist, mis mingi aeg oli saadaval kui Knitting Daily lugejate lemmik. See on tõepoolest hea lemmik-kampsun. Lihtne kududa. Lood silmad üles, paned mustri jooksma ja kasvatad. Siis paned varruka-alustused seisma ja kood keha. See läheb lennates. Kui kehaosa saab valmis, võtad ette ühe varruka. Ringvarda asendasin sukavarrastega. Mul enamasti ei ole meeles, et mul nii jämedaid sukavardaid on. Aga need said ostetud ühe eelmise aasta kampsuni jaoks. Ma proovisin ka ringvardaga varrukat kududa, aga ei olnud hea.  Varrukaid on ka üsna mõnus kududa, lähevad kenasti kiiresti edasi. Kõige mõnusam asi on alles ees – kui varrukad saavad valmis, siis peidan vaid otsad ja kaotan augud kaenla-alustest ja lasen kampsunil natuke vannis lõdvestuda. Ja ongi kõik.

Ta oleks justkui valmis, aga üks tokk lõnga on puudu. Seda tuleb tellida. Tegelikult ma vaevan oma pead, et äkki peaks tellima kaks tokki. Sest esimese varruka puhul sai tokk otsa 8 ringi enne lõppu. Kui nüüd tellida üks, siis jääb kindlasti viie ringi jagu lõnga puudu. Kui tellin kaks tokki, siis piisab ilmselt ühest.

