Nüüd on natuke parem. Hambavalu teeb hulluks ja töövõimetuks. Nii saab veelgi enam ratta pealt maha.

Nädal hiljem on valu suuremas osas taandunud ja päike teinud tuju paremaks. Aga edusamme pole ikkagi veel.

Aga tänasest lehest leidsin töökuulutuse, mis minu jaoks tõestab minu eneseharimise tähtsust. Teate neid ülikoolide positsioonide kuulutusi, mida viimasel ajal lehtedes sageli on? Konkursid erinevatele ametikohtadele. Täna nägin Tartu Tervishoiukõrgkooli oma ja ma tabasin ennast mõttelt: ma võiksin sinna kandideerida, kui mul oleks diplom käes. Varem pole ma sellele kunagi nii mõelnud. Alati on mõte olnud kuidagi nii: “Kui ma ükskord suureks ja targaks saan, siis ma võin sinna kandideerida…” Ja me ei räägi üldse sellest aspektist, et kas ma olen nende jaoks sobiv või on teisi sobivamaid. Lihtsalt see, et ma olen juba nii suur ja tark, et ma võiksin selliste kohtade poole vaadata.

