Ehk siis, kuidas minu blogisse jõutud on. Üks otsingutest “soki kudumine” inspireeris mind postitama varakult nendest sokkidest, mis pole tänaseks veel valmis saanud. Eks nad ootavad mõnda eriti igavat loengut, sest praegu on huvitavamad sokid käsil, mis loengusse kaasa saavad. Võib-olla tuleb veel sokkide kudumisest kirjutada. Eriti näiteks “soki kanna kudumisest”, siis leiavad kolm inimest oma küsimustele parema vastuse.

Minu kudumites on kahtlemata mustrid. Ent “kudumise mustrit” minu blogist kasutada vist väga ei ole võimalik. Ma nimelt eelistan osta kudumisajakirju ja kasutada netis vabalt leiduvaid mustreid. Ega palju õnnelikumaks ei saanud ka vist need kaks inimest, kes tulid siia otsinguga “kampsuni kudumine”. Tõsi, nad teavad, et mina suhtun kampsunite kudumisse teatava kirega ja vahest näitan oma suuri töid. Aga võib-olla peaks neile mingit konkreetsemat abi andma? Näiteks tasuta, eestikeelse kampsunikudumise õpetuse näol. Ahh, unistage edasi, mul on vaja magistritöö kirjutada. Jaanipäeval võite uuesti meelde tuletada, siis mõtleme edasi. Palmikute kudumist võiks ju isegi näidata. Eksju, huvilised võtavad ühendust ja ma tulen näitan teile, kuidas Liina palmikut koob. Mul ongi tahtmine ühte palmikutega mütsi kududa.

See üks tegelane, kes mu blogisse jõudis otsides abi tselluliidile, see vist leidis oma abi mujalt. Mind minu tselluliit praegu ei häiri. Muidugi ei ole mul ka ambitsiooni oma tselluliidiga teiste ette lehvitama minna ja siis põdeda. Ja “referaat”idega on ka viimasel ajal kehvad lood. Refereerin ja tsiteerin küll, aga analüüsima ja ise mõtlema pean ikka palju rohkem. Aga see kes otsis, see võib ju konkreetsemalt küsida, mis teemal tal referaati vaja on. Äkki ma isegi oskaks sellel teemal midagi asjalikku öelda.

Ah siis selliseid asju märkan mina, selle asemel et terviseökonoomika raamatu retsensiooni kirjutada. Häbi-häbi Liina, homme tõused kell 6 hommikul ja loed need viimased 20 lehekülge läbi ja retsenseerid korralikult ära! Mis see siis olgu!

