Aga ei ole osanud või tahtnud.

Ahi on valmis saanud. Neljapäeval pandi esimest korda tuli alla ja nüüd me siis iga päev natuke kütame. Pottsepp ütles, et 150 liitrit vett on vaja korstnast välja saada, ja seda mitte keeva vee auruna. Kui nad kolmapäeval koos abilisega ahjupealseid seina auke plokkide ja tellistega täitsid, hakkas minu sisse rahu tulema. Privaatsus tuleb tagasi. Koristamisel on mõte ja tungiv vajadus. Aga ma ise ei ole koristamisest küll vaimustuses.

Olin siin vahepeal haige, aga aega haige olla ei olnud, mingi töö ajas teist taga ja kodus oli müra ja kolin ja privaatsuse puudus. Palju lihtsam oli kodunt väljas olla ja asjalik olla. Nüüd annab see endast tunda. Magaks sada tundi ja ikka on vähe, nii kui õue lähen, olen higist läbimärg ja väsinud. Ühesõnaga, püstijalu põdemise tulemused.

Aga kõige tähtsam on see, et me oleme olnud juba kolm aastat koos oma T-ga. Kolm aastat juba!

Kolmeaastane T on minu arvates tore väike poiss. Temaga saab juttu ajada ja pikad maad maha kõndida. Ta ronib veel sülle ja teeb lasteaias hommikuti palju kallisid ja musisid. Ta tahab varsti kooli minna ja tema lemmikmänguasi on hetkel Autode filmi Pikne. See peab öösel ka kaisus olema, ning ilma selleta ei minda mitte kuskile. Ta oskab natuke nalja teha ja saab aru, kui teda tögatakse või sõnadega trikke tehakse. Tänaval uurib ta enamasti kõik automargid ja autovärvid järgi, samuti erinevatel siltidel olevad tähed on vaja üle küsida. Mõni täht on endal ka meeles. Joonistamine ja vesivärvidega värvimine tulevad ka hästi välja.

Sünnipäeva tähistamise puhul käisime Vanemuises Detektiiv Lottet vaatamas. Etendus oli minu üllatuseks 2 tundi pikk. Lapsed pidasid hästi vastu, lõpu eel hakkas nahistamine ja istumistüdimuse märkide näitamine pihta. Aga jälgisid hoole ja huviga. Õhtul kommenteeriski, et me käisime Lotte ja Bruno juures külas.

Nagu näha, on mu kirjutamisesoon kuskile kadunud ja tuleb millaski tagasi.

Seni tuleb tööd teha magistritöö kallal.  Mis siis, et ka see on kirjutamine ja üsna keeruline ja nõudlik kirjutamine.

