Ma olen tüdinud ja väsinud, ent teen endale pika pai ka. Laisk inimene, nagu ma olen, ei saa ma viimasel ajal kiidelda eriliste kokanduslike ja kodunduslike saavutustega. Aga täna olin ma hommikul kella 8-st kuni siis veerandtunnitaguse hetkeni köögis. Lõpetamise hetkel näitas kraadiklaas 28 kraadi köögis.kook ja moos

Eile käisid T ja R autoga vanemate juures.  Õhtul tagasi tulles oli neil palju kaste ja kotte, kõik täis sügise ja maa ande. Oli kartulit, kapsast ja porgandit. Ja kolm kastitäit ploome. Kiiresti riknevaid ploome. Eks ma ise olin süüdi nii suure laadungi saabumises. Ma ei olnud öelnud “ei” võimalikule ploomilaadungile. Hiljuti saadud eelmise ploomilaadungi õnnestunud hoidistamine julgustas mind.

Hommikul sai siis selgeks töö tegelik suurus. Kolm kastitäit ploome. Esimene potitäis läks koos koortega. Aga see mulle nii väga ei meeldinud. Ülejäänud said kõik kooritud (eriti tüütu töö, mille lõpetasin õhtul seitsme paiku). Sealt edasi tuli moosi keetmine ja koogi küpsetamine. Kokku 13 purki moosi ja üks mahlane ploomikook. Koristada ma enda järelt täna küll ei jaksa.

