Ma pean panema pilte oma lõpetatud töödest. Varrastelt tulid nad muidugi mõnda aega tagasi maha, aga viimistlemise osas olen ma pigem laisk. Aga kui leidub põhjus, siis saab ennast kokku võetud.mystic light lehed servas

Kuskil aprillis algas yahoos Mystic Light KAL. Mingil kummalisel põhjusel ma registreerusin ka. Ma ei varunud lõnga ja ei mõelnud üldse seda kohe kududa. Ma ilmselt kavatsesin seda mitte kunagi kududa. Ent kui sõnumid meilile jooksma hakkasid ja lingid piltidega, siis tuli midagi kiiresti välja mõelda. Kodus oli olemas tokk Happy Wooli ja 4,5 vardad olid täiesti piisavad. Mannavahune värv (valge-roosa-helelilla) oli minu jaoks suhteliselt neutraalne. No ma lihtsalt kudusin, sest kõik kudusid. Siis ta seisis, muidu valmis aga otsad peitmata ja venitamata. Ta seedis ennast ja ootas sobivat saajat. Kursaõde tundus olevat päris hea variant. Ma küll kahtlesin ja kõhklesin. Ega ma sellest muule kursusele ei rääkinudki, sest ühiskülastus kujunes pigem hõredate ridadega olevaks. Aga sellegipoolest venitasin ja pakkisin ta kotti. Ma usun, et see meeldis K-le.Koidula salliga

Teine oluline varrastelt maha saaja oli Twisted Float Shrug Vogue Knittingust. See saab õele ja korra olen ma teda näidanud. Pildistada on seda elukat raske, ta on suur ja punane. Esialgu, kui Liis oli selle välja valinud, siis ma ei tahtnud seda teha. Aga ühel hetkel oli suurim osa minu ajust mõtlemas lõngale, millest seda teha saaks. Valituks osutus G-B Wolle Jil Color ja vardad nr 3,5. Serva sai valitud twist and shake

Bergere de France Frimousse. Originaal on tehtud palju paksemast lõngast. See tähendab, et tal on ilmselt vähem silmi ja vähem pikki ringe kududa. Ehk siis, et ta on originaalis olnud vähem tüütu kududa. Esialgu läheb kampsun väga kiiresti, aga varrukaaukudest edasi on ringid pikad-pikad ja muster on lihtne ja seega on asi igav. Nii et mu emotsioon kehaosa mahakudumisel oli tõepoolest sarnane lõpetamise omale. Varrukad olid juba head kududa, sest ring on lühike ja edenemine pidevalt ühtlase kiirusega. Kõige positiivsem selle kampsuni juures on see, et vaja ei ole mitte ühtegi õmblust. Peidad otsad ära, silud siledaks ja ongi valmis selga panekuks. Nüüd on õhtud kuidagi tühjad, kudumiskirel ei rakendust. Aga seda viga kavatsen ma peagi parandada.

