Juba mõnda aega on R palunud midagi sooja tema kaela ümber. Millegipärast ei ole ma eriti viitsinud teda selles küsimuses abistada. Paar nädalat tagasi sattusime koos Lianni. Sooduspakkumiste korvis lebas mitmetes toonides Emmebi Cortinat. Sellele jäi R pilk pidama. Nii siis rändaski T poolt valitud toonis lõng meiega koju kaasa. Kõik kodus olevad vardad osutusid liiga peenteks ja seega oli vaja uusi ja jämedamaid. Laupäeval jõudsid need koju. Laupäevast teisipäevani viisin ma läbi katse. Katse tulemusena selgus, et ma suudan nr 6 varrastega Emmebi Cortinat 1-1 soonikuks vormida kiirusel 100 meetrit päevas, ehk kaks tokki. Tulemuseks 350 grammine paks iludus mehe kaela ümber. Nii kade olen küll, et mehe kaelas seda lihtsalt ei näita, vaid ainult T puzzlemattide peal. rando sall

sall lähemalt

Tahtsin juba varem näidata, aga siis jäi T haigeks. Ei midagi kohutavat, tavaline poriilma viirus. Hakkab vist tibusammuhaaval üle minema, et ma ikka jõuaks nädalavahetusel oma koolitööd kirjutada.
Kummaline lugu on selle konkreetse kirjatööga. Kui ma suvel kooli sisse sain, siis lubasin ma endale, et ma püüan mitte olla ülbe ja mitte hiilata varem kogutud erinevate teadmistega. Kuni detsembri viimaste koolipäevadeni suutsin sellest lubadusest ka korralikult kinni pidada. Siis algas meil tervisesotsioloogia. Mul on mingi kummaline salasuhe selle ainega. Igal juhul pettusin ma rängalt seekord. See, mida meile loetakse, ei ole see tervisesotsioloogia, mida mina kuulata tahtsin, kõik olulised märksõnad ja teemad on puudu. Ma oleks nii tahtnud jagada teistele teadmisi näiteks feminismist. Haige rolli teooria oleks võib-olla ka sobinud. Seega olen ma ülbe ja laisk ja mind üldse enam ei huvita. Minu tublim mina aga peab mind nõmedaks ja laiskas ja vastutustundetuks tegelaseks. Seetõttu ootab mind süümepiinade ja igavate tegevuste rohke nädalavahetus. Jõudu!

