Lõppeva jõulu ja algava aastavahetuse tervitused teile, kallid lugejad!

päkapikk tööhoos

Ma olen detsembrikuu jooksul olnud ülilaisk kirjutaja. Pole ma rääkinud sellest, kuidas Tristan kaheaastaseks sai ja mida üks väikene kaheaastane noorhärra oskab ja teab. Pole mul pilte lõngast ja sellest valmistatud asjadest. Ei ole ma rääkinud nendest mitte eriti keerulistest toitudest, mis jõululauale jõudsid (sisaldab endas seene-hakklihapitsat ja kartulivormi seente ja hakklihaga). Muidugi ei räägi ma ka sellest, mitu kilo ma viimasel ajal juurde olen võtnud (ema juures olek on paisutava efektiga). Liis, me saame sellel kevadel ka allavõtmise võistlust korraldada! Ei näita ma meie peaaegu olematuid jõulukaunistusi. Kuna kirjatöö ja eksami tähtajad on ohtlikult lähedal, siis kaunistavad pea igat lauakest minu erinevad paberid (söögilaual tervishoiu organisatsiooni slaidid ja kodutööd, ning diivani- ja arvutilaual esimesed nendest paarikümnest artiklist, mis lugemist ja tsiteerimist ootavad). Lisaks on veel üks salajane kingitus, mis peab ka jaanuari alguseks valmis olema. Meil olid vaiksed tõbila jõulud (köhimise, nuuskamise, teejoomise ja taskurättidega). Neist ju ei ole erilist mõtet kirjutada, eriti kui kirjutama peaks hoopis sellest, kuidas lähisuhted ja perekonnad mõjutavad nõrgema sugupoole (meeste, muidugi) tervist.

Lõbusat ja kärarikast aastavahetust neile, kes sellest hoolivad. Meil on plaanis kodus olla ja lahti võtta eelmiseks aastavahetuseks toodud vahuveini pudel ja mekkida Hispaaniast toodud ¨okolaadi. (Ja meeleheitlikult kududa-kududa-kududa, kuni lõng otsa saab ja siis kiruda, miks ma pidin beebikampsiku jaoks ainult 2 tokki Titan Wool Winnerit ostma, kui eelmisele kulus ligi kolm sarnast.)