Laiskus on kallal. Isegi isa sünnipäevaks maale ei suutnud ennast organiseerida.
Ühest küljest on töö vaja teha. Kuid see püsib tegematuna juba pikemat aega. Ta ei tundu olevat prioriteetide seas. Samas mõte kulutab juba tööst saadavat raha.

Teisest küljest on mõned muud küsimused kiiret lahendust ootamas. Lapsehoidja näiteks. Homme tuleb T-vanune poiss koos oma emaga meie elamist üle vaatama. Kas ikka kõlbab ja sobib. Ja mul on hirm, suur hirm. Et ei kõlba. Ja siis olen ma suure ja kiire probleemi ees.
Pikendatud nädalavahetus sai organiseeritud koristamishõnguline. Ei olnud ta nii edukas kui oleks tahtnud, kuid siiski sai midagi olulist tehtud. Koristamine ei ole meie pere leivanumber. Õhkkonda koristamise ajal saab võrrelda külma sõjaga. Üks süüdistab teist vajalike asjade valesse kohta panemises või ära viskamises. Teine kontrollib esimese tegusid, et ta igaks juhuks ei viskaks ära asju, mis teise arvates vajalikud võiksid olla.
Oluline nipp on pikema mõtlemisaja andmine. Neid puid seal koridorinurgas ei ole me ju kaks aastat kasutanud. Okei, pikad latid saeme tükkideks ja vana laua ka, aga osa paneme voodi alla peitu mustadeks päevadeks.

Üks teema, mis mind on selle suve jooksul mõtlema pannud, on imetamine. Esialgne plaan minu peas nägi ette seda, et tuleb suvi, me lapsega kolime maale elama ja seal on nii põnev, et lõpetamine kulgeb kergelt ja mugavalt. Paraku, ei olnud me eriti maal, ja tegelikult ei ole mul olnud ka kiiret kuhugi. Ma tean, et ka tööl käies või õppides on väga võimalik imetada.
Ema ja õe poolt kuulen ma justkui etteheidet: T on juba suur poiss, ta võiks teha seda ja teist ja mitte teha kolmandat ja neljandat. Õnneks ei puutu ma nendega nii iga päev kokku, et see mus igapäevast stressi tekitaks. T on suur küll, aga mis siis. Ta on ikkagi kõigest allakahene. Ja see ei ole minu jaoks eriti koormav. Imetamine on lihtne ja eriline. Mida vanemaks T saab, seda enam saan ma aru, et selline lähedus on oluline.
Ning on ka mõne inimese õrnad vihjed, mis ütlevad, et ma ei ole ainus. Lisaks veel Katre kaudu leitud Hathor, kelle viimases postituses tsiteeritud kirjatükk annab hulgaks ajaks mõtlemisainet. Eelkõige annab see mulle endale kinnitust selle kohta, et ma ei ole valel teel, vaid pigem õigel.

Lähema kuu jooksul peaks minu tutvusringkonda jõudma kolm uut inimest. Kerget tulemist ja kohanemist neile ja nende vanematele.

