liumäe kuningas
Nagu näha, olen ma olnud üsna laisk. Ei mingit tahtmist kirjutada. Ega ma muus osas ka väga aktiivne pole olnud. Olen võtnud rahulikult ja laisalt. Pühendanud palju aega lapsega koos olemisele. Soojade ilmadega on hea õues käia. Ja T-le meeldivad mänguväljakud, eriti liumäed.lemmiktegevus

Mulle tundub, et ma pole väga ammu T-st kirjutanud. Protsessi, mis iga päev toimub ja milles ise sees oled, on vist keerulisem kirjeldada. Ta valmistub rääkima hakkamiseks. Või õigupoolest juba pisut tulebki. Suures osas oma keeles, ent on ka aimatavalt selgelt öeldud sõnu. Nüüd ma siis tean, kuidas lapsevanemad ammu enne korrektsete sõnade tulekut aru saavad, mida laps räägib. Kontekst aitab hästi palju kaasa ning annab tagasisidet.

ebajasmiinIgal aastal naudin ma praegust aega – hiliskevadet või varasuve. Tänavu on ebajasmiine õitsemas kuidagi eriliselt palju. Või tundub see ainult mulle nii. Tänaseks on nad pudenenud. Ent pole hullu, pärnad on juba alustamas. Täna ennelõunal peahoone poole jalutades oli õhus juba tunda pärnade mesimagusust.
Ebajasmiinid meenutavad mulle maasikamoosi lõhna. Neil ei ole midagi ühist maasikatega, ent alati kui ma tunnen nende lõhna, seostub see minu jaoks maasikamoosi keetmise lõhnaga. Soe ja magus, isegi imal. Ma armastangi toiduhõngulisi lõhnu – vahtrate ja pärnade mesisust, ebajasmiinide maasikamoosi. Toomingad ja piibelehed on päris vänged ja sobivad vaid hetkeks, enne kui muutuvad pealetükkivalt lämmatavateks. Samuti sirelid ei kuulu mu lemmikute hulka. Roosides on mingi omamoodi kargus, mis neid meeldivaks teeb. Nii ma siis olengi ninaga nautinud aja kulgemist.

Nõude ja musta pesuga lahingud on jäänud seni viiki. Iga algav päev tõotab otsustavat pealetungi. Sõda lõppeb hiljemalt ülehomme.

