rododendroniõis

Et siis B. Jah, ma olen väga rahul. See etapp saab nüüd läbi. Olen väärt seda, et minu auks Gaudeamust lauldaks.
Kaitsmine läks kergemalt kui ma ette kartsin. Olin küll esinedes närvis, ilmselt rääkisin kiirusega 100 sõna minutis ja puterdasin ikka natuke ka. Aga meil on ilmselt maailma toetavaim osakond. Ja kuigi ma tegin oma powerpointi päris valmis otse enne kodunt lahkumist ja viimane kord ülevaatamist oli ka selle käigus, suutsid mind mu tabelid ja järeldused üllatada. Aga esitluse käigus esitlust ringi teha ei peeta heaks tavaks. Aga välja ujusin.

Et siis nagu vabadus teha neid asju, mis vahepeal tahaplaanile jäänud.

Kõigepealt suhelda, nautida Tartu kuumust ja rahvarohkust. Jalutada koos sõpradega botaanikaaias, nautida õisi. Istuda Catwalkis ja nautida seda, et sa võid nautida aja möödumist ja inimeste kulgu. Rüütli tänav on mõnusalt varjuline kuumal päeval istumiseks, eriti pärastlõunati ja õhtuti.

 rabarberikook

Eile küpsetasin ka esimese koogi. Rabarberi-mandli. Väga-väga nämma. Eriti sellistele tegelastele, kes tegelikult rabarberit tema hapukuse pärast nii väga ei armastagi. See kook on pigem magus mida tasakaalustab rabarberi hapukus. Rabarberit on veel (maalt toodi), nii et on lootust kas kordusele või mingile muule haputoidule.

