Eile sai siis raporteerida: Tehtud! Jäänud on siis veel kaitsmine.

suur töö

See oli üsna pikk ja huvitav teekond. Mulle tundub, et ma ise kasvasin selle kirjutamise ajal üsna palju. Eriti palju sain teada iseenda ja oma võimete kohta. Ma olen üsna üllatunud sellest, kui palju ma suudan teha plaane ja neist kinni pidada. Ja mis minu jaoks kõige üllatavam, need plaanid olid üsna realistlikud, arvestasid minu pigem väikese töövõime ja korralduslike võimalustega. Teine üllatus minu jaoks oli see, et kirjutamine ja lugemine ei olnud ületamatult rasked. Viis aastat tagasi eelmist koolitööd kirjutades mäletan oli see väga suur pingutus. Seekord oli palju meeldivam. Küllap oli tookord juba haigus ründamas.

Kaitsmine on Heidiga ühel päeval, ehk siis 6. juunil.

Nüüd saab teha kõiki neid asju, mis ma kirjutamise motiveerimiseks oma päevaplaanist maha võtsin: küpsetada, suurpuhastada kodu ja riidekapid, kududa ja inimestega suhelda, ja … Mõne muuteemalise raamatu võiks ka läbi lugeda.

