Veetsin täna kolm tundi süüa tehes. Kõigepealt õhtusöögiks suur potitäis ühepajatoitu. Ei, ma ei kurda, ma armastan väga ühepajatoitu. Ja mulle meeldib, kui see on korralikult tehtud. Minu himuline mina oli valmis kogu potitäie õhtu jooksul endale sisse vohmima. Aga parem pool sai võidu. Ta muidugi kasutas altkäemaksu.
Nimelt tegin ka saiavormi, nii väikeseks magustoiduks.
Viimasel ajal olen ma üldse saiamaiaks muutunud. Ja saiavorm on nii lihtne ja hiiglama hea asi.
Võta üks sai, viilutatuga on lihtsam hakkama saada. Hea oleks saia õhu käes kuivatada, aga kui ei ole aega olnud planeerida, kõlbab ka otse kilekotist. Tükelda see parajateks tükkideks.
Määri vorm margariini või võiga. Puista pooled saiatükid vormi, pane peale natuke haput moosi, näiteks mustsõstra toormoosi, siis ülejäänud saiatükid.
Niisutuseks olen pannud kaks muna ja natuke piima segi klopitult, maitseks natuke kaneeli ja suhkrut ning mõned tükid võid või margariini.
Seejärel ahju, kuni pealmised saiatükid on krõbedad ja on kenasti kuldpruunid. Manustada külma piimaga nii soojalt kui endale meeldib. Mina eelistan sooja vormi, mida jahutab paras ports külma piima.
Eilne kokk Terevisioonis tegi pont¨ikuid. Seega on mul täna retsept ja kange himu teha neid. Aga ma pole elu sees ostnud tervet kilo kohupiima. See tundub nii imelik olevat. Ei teagi miks, sest ma olen ju näinud üsna suuri koguseid kohupiima. Emal oli lehm ja me tegime suure tünniga ise korralikku kohupiima.
Veel leidsin ma täna kellegi blogist viite siia. Terve blogi pühendatud muffinitele. See tekitab veelgi kiusatusi.

