kingitusMa olen aina edasi lükanud kirjutamist ühest mitte väga väikesest asjast. Ligi kuu aega tagasi, 26. jaanuaril oli mul idee fix minna lõngapoodi ja osta lõnga. Juba ärgates oli selline tahtmine. No mis siis ikka, tõin poest viis tokki Baronesse Mohairi, sellist veinipunast. Lõin silmad üles ja vuhkisin kuduma hakata. Oli isu midagi pitsilist teha. Vardad võtsin 4,5 ja mustriks see. Lõpetasin 7. veebruaril. Tegemise käigus oli ka selge, et selle salli saab tädi Tiiu. Kokku kulus 6 tokki. Ma mõtlesin, et nüüd saab minu isu kududa midagi pitsilist ka otsa. Aga kus sa sellega. Ainult, et ma ei luba endale kudumist praegu. Sest ma pidin ju lugema ja kirjutama.

T-le kootava kampsuni harutasin eile üles. Ta lihtsalt ei jookse ja vanaema kudus nagunii lapsele sobiva kampsuni.

