Õnnestumisterohket uut aastat kõikidele!

On aeg vaadata pisut tagasi ja ette ning mõelda aja kulgemise peale.
Mida siis aasta 2006 õieti endas sisaldas?
Kõige tähtsam oli minu jaoks….. T kasvamine ja selle jälgimine. Mida edasi, seda enam hämmastas mind tema muutumine beebist väikelapseks. Inimese sisse on pandud suur kihk areneda ja uurida. See, kuidas T seda kihku realiseerib võiks ka mulle olla eeskujuks.
Edasi taasavastasin ma enda jaoks käsitöö. Aasta jooksul valmisid: kampsun R-le, top mulle endale, heegeldatud müts T-le, kootud müts T-le talveks, 2 paari sokke endale ja väikesed kindad T-le. Ühe käe sõrmedest jääb napilt väheks;)
Kirjutamise tahtmine tuli ka. See blogi siin on selle tunnistuseks.

Arstidega oli kokkupuudet rohkem kui ühel “keskmisel” aastal. T-ga sai käidud kaalumas-mõõtmas-vaktsineerimas. Mind ennast kiusasid liigesevalud. Nende vastu soovitatud päevalilleõli aitas täitsa kenasti. Kõige suuremat valu mulle tekitasid aga hambad. Liitsin oma pangaväljavõttelt kokku hambaravi summasid ja sain tulemuseks – üle 7800 krooni. Olen arsti juures käinud keskmiselt korra kuus. Ravi ei ole lõppenud ning haigeid hambaid võib ju veelgi juurde tulla.

Oli selline kodukeskne omamoodi aasta. Ma ei ütleks, et see oli väga kerge ja lihtne aasta, aga ka mitte kõige hullem.

