Käisime täna Uku Mardi sünnipäeval. Uku Mardi ema oli mulle sünnitusmajas seltsiks enne T tulekut. Viisin sinna ¨okolaadikooki. Seda, mida T esimese kuu sünnipäevakski tegin. T on asjalik tegelane, mängis Uku autoga ja läks kassi kallistama.
Homme tulevad ema, Liis ja Katriina. Ja kõik, kes tahavad neid ja T-d näha, võivad vist ka homme õhtul tulla. Ema lubas kooki teha ja seapraad pidi ka ahjus olema.

Kallis mulle sooja kingituse tegija. Mul tuli kohhhhutav igatsus kingituse järgi. Kas sa võiksid selle ruttu posti panna. Siis saaksin mina ka T sünnipäeva puhul väikese kingituse. (Kuigi kui ma vaatan seda, mis olukorras me elamine siin on, siis ei ole ma seda nagu eriti ära teeninud)kamps
Ma eelistan koristamise asemel kududa. Naabrimees küsis, et kas see on barett. Ei, see on Sherwood T-le. Minu Sherwood on maavillasest (ema varud) ja elektrisinine. Rohelist lihtsalt ei olnud nii palju ja ostma ma ei raatsinud minna. Edeneb ta millegipärast aeglaselt. Aga võib-olla olen ma lihtsalt liiga kannatamatu.

