Haige olemine ja lapse põetamine on väsitav. Isegi depressiivne, ma ütleks. Minu mõtted tuletavad kangesti meelde kolme aasta taguseid tõsiseid tundeid. Mõni öine ülevalolek tekitab lausa tahtmise ära haihtuda.
Aga õnneks ei ole mul olnud võimalust istuda käed rüpes ja niisama oleskleda. Nädala alguses tuli varrastelt maha Picovoli. Nii, et minu jaoks võib nüüd selle aasta suve tõeliselt lõppenuks kuulutada. Lõng, millest selle suve jaoks kududa, on ära kasutatud. Kasutasin Caprit, kulus alla 5 toki. Vardad 2,5 (aitäh Catharinile nende eest). Pilti ei näita, sest koera sabast (pesust ja venitamisest) ei ole veel üle saanud. Kududa oli seda mõnus ja lihtne. Arvutuste tegemisel kasutasin Excelit ja see on ütlemata mõnus. Eelmise kampsuni ajal oli mul ajakirja vahel lõpuks 4 A4 lehte arvutusi. Seekord võiksin ma soovi korral kokku liita kõik kootud silmad. Ning kui mul peaks tulema tahtmine kududa veel mõni selline lihtne õmblusteta topike, siis oleks seda väga lihtne teha. Tuleks vaid proovilapi abil tekitada uued indeksid ja arvutada kasvatus- ja kahanduskordade arvud ja sagedused.
Soe kingitus on ka jõudnud staadiumisse, kus tuleb otsustada, kas see võiks saajale meeldida, või siis vajab ta harutamist ja uuesti läbimõtlemist. Kui muu osas ma võin kahelda, et kas see sobib ja meeldib, siis lõng on jumalik. See on nii soe kududa, et haige olles hakkas mul kududes palav.
Nädala keskpaik kulges koristamise ootuses ja tähe all. Ma ei armasta koristamist. Kõik muud kodused tegevused on huvitavamad, mõnusamad ja mõistlikumad. Ent ema ja õe küllatulek suutsid mind siiski mingil määral motiveerida.

Tore oli näha õetütart. Mõnes mõttes on kahju, et me neist nii kaugel elame. Õetütar on väike õrn piiga, kes ei kiirusta kuhugile. Vähemalt mitte veel. Paratamatult me võrdleme T-d ja õetütart. “T nii vanana tegi juba seda ja teist, aga K on jälle selles tubli”. Selle kaudu ma saan aru, et T on tubli ja arukas tegelane. Reede hommikul üllatas ta meid sellega, et ärkas ise ja tuli pimedas toas vaikselt voodi pealt maha ning siis teise tuppa meid otsima. Ühel õhtul aga saime juba kolmekesi palli mängida. Täna ehitas ta papptorudest torni. Igas päevas on mingi huvitav üllatus.

