Oi, mul oli kolekiire päev täna. Hommikul tabati mind jahilt. Käisime mandlilaaste jahtimas, aga neid ei olnud. Koju tulid siis nende asemel mandlid ja aprikoosid. Nendest sai tehtud üks väike kingitus nimega: Mandel läks aprikoosile külla. Retsept 2005 aasta Maakodust. T magamise ajal sai siis alustatud ja enne õue minekut siis ka lõpuks valmis tehtud. Ei olnudki keeruline. Täitsa huvitav on ¨okolaadiga mässata. Seejärel algasid ettevalmistused õhtuseks äraminekuks. Meestele ja endale õhtusöök, ning pakkimine ja juhiste andmine.
Enne kohale jõudmist kohtasin ühte tuttavat, kellest oli just eile juttu olnud. Jutt oli teemal, küllap ta on ära sünnitanud. Aga nägin teda veel täitsa ühes tükis. Beebibuumi ulatus minu tutvusringkonnas on varsti kohutav.

Aga kõige tähtsam osa päevast oli ikkagi padjaklubi koosolek. Seekord oli meid täitsa palju. Ma palju ei käi, sest T läheb nii vara magama ja ei ole ma ka eriti usin käsitöö tegija. Aga alati on tore. Väike puhkus ema olemisest lisaks mõnusale seltskonnale. Oeh, ma nüüd vasakule teki alla.

