Täna oli juba mõne kraadi võrra parem päev. Ei, mitte eriti jahedam, aga ka kuumaga on võimalik mõnevõrra harjuda. Vastik on küll, aga mitte nii kõikehõlmavalt vastik.
Hommikul sai käidud turul. Maasikahinnad olid nädalataguse ajaga võrreldes natuke inimlikumaks läinud. Igatahes raatsisin ma pool kilokest meile lubada. T-le meeldivad maasikad. Nendega on hea harjutada hammustamist ja ka natuke närimist. Ei saa kohe päris alla neelata tükki. Lubasin endale ka selle suve esimesed tomatid. Lisaks veel kurki. Kui mul oleks endal kasvuhoone või ma oleks vanemate juures, siis sööksin ma neid nii palju kui sisse mahub (kui neid vaid nii võtta oleks). Ma armastan värskeid kurke ja tomateid ja muidugi ka maasikaid.
T otsustas täna magada ühe korra korralikult. Tubli temast. See tõstis mõnusasti minu tuju ja midagi sai ikka tehtud ka. Söök näiteks.
Siis läksin kodunt ära. Kudujate kokkusaamisele. Ma nägin ühel veel vardaid kotis. Aga välja me neid ei võtnud. Lobisesime niisama. Minul oli kotis varraste peal kaks roosat varrukaalget. Eks näis, kas neist midagi valmis ka saab ükskord.
Homme tuleb küpsetada ja ennast valmis sättida. Et ülehomme oleks hea olla.

