Tavalises elus ma armastan sooja ilma ja palav periood on minu arvates mõnus.
Eelmisel suvel oma paisuva kõhuga ma nii enam ei arvanud. Jalad olid nagu joodikul ja kõht tõmbas kõndides pingesse.
Sellel aastal nagu ise võiks nautida, aga et väikesel inimesel on palavust üsna raske taluda, siis ei ole minul endal ka kerge. Eile me näiteks õue ei jõudnudki, toas tundus olevat jahedam. Täna käisime hommikul vara õues. Läheks õhtul ka, aga siis saab T liiga hilja magama.
Ma olen välja rehkendanud praeguseks järgmise süsteemi. Et ta öösiti magab üsnagi hästi (s.t. ei ole ette võtnud üleval olemise tunde), siis võikski ta magada pika-pika ööune. Sest päevaunedega on väga kehvad lood. Viimastel päevadel on ta teinud kolm või äärmiselt õnnelikul juhul ka neli pooletunnist uinakut. Kõik. See ei ole kindlasti piisav ja nii topin ma teda juba enne seitset vanni, et saaks seitsmest teda ööunele suigutada. Kui ta siis saab hommikul poole seitsmeni magada, on kuskilt meelde jäänud 12 tundi kuidagi täis. Ega ta on õhtuti hirrmus viril ka. Varem, pikemate päevaunede ajal võis ta isegi kauem üleval olla. Nii, et asi võiks olla tasakaalus.
Pooletunnine uinak ei jäta just palju puhkamise aega endale. Kogu aeg valva ja tegele. Õnneks on T issi poja. Nii kui issi koju tuleb, on vaja temaga mürada ja naerda. Nägu läheb naerule ja issi juurde käputatakse ka teise korteri otsa. Siis on minul väike puhkus ja tulebki öö.
Minu ööd  on täis rongide kriiksumise hääli. Need on nüüd mind segama hakanud, varem oli neist suht ükskõik.
Oma mõttetes olen ma hakanud kasutama konstruktsioone: kui ma ükskord T võõrutatud saan, siis…  Siis ilmselt võiks hakata saama natuke sügavamalt ja ühe jutiga magama. Muidu ei ole mul imetamise vastu mitte midagi. Kui saaks vahel mõne öö ilma ärkamiseta magada. Imetamine on lihtne. Sellest saan ma alles nüüd aru, kui T juba päeval korra mingit muud sööki ka saab.
Täna õhtul süüa tehes tegi mu mõtlemine mulle huvitava apsu. Leidsin kapist vorstikesed, mida sobis panna kartulite juurde. Panni peale pannes mõtlesin, meid on kolm, järelikult on vaja 6 vorstikest (2 igale). Kui siis toidu lauale panin, jäi 2 üle. Pärast R küsis, et milleks need kaks veel pannil on. Ja siis hakkasin ma mõtlema…

