valmis kampsun

Lõpuks ometi sai ta siis valmis.
Tehniline teave
Lõng: Steinbach Wolle Hauswolle 800 grammi (500 tumedamat sinist, 200 heledamat hallikassinist ja natuke valget)
Vardad: 3,5 ja 4,5
Muster: Sabrina 11/2005. Pisut sai muudetud põhiosa mustrit ja mustritriibu asetust varrukatel.
Alustatud: jaanuar 2006
Lõpetatud: 1. juuni 2006
See teeb siis viis kuud T uneaegasid.

Ma ei ole ammu kampsunit kudunud. Ega vist üldse midagi nii suurt kudunud. Sall, mille ma sügisel valmis sain, ei loe. Tuleb välja, et ma ikka veel oskan kududa ja arvutada. R-le vist meeldib.
Nüüd siis võib midagi uut ette võtta. Mis see küll olla võiks? Otsustades ajakirjade järgi, mida ma olen viimasel ajal koju varunud, peaks see olema tikkimine. Vaevalt küll. Viimase aja tegevuste järgi võiks see olla heegeldamine, näiteks midagi motiividest. Vaatame seda. Südametunnistus käsib välja otsida hoopis üks teiselaadne poolik töö ja selle kallal pusima hakata. Kausta otsisin ma täna juba välja.

