Täna tahaks olla keegi teine. No nii raske tundub olevat. Mis siis viga?
Esiteks T. Tal oli peale vaktsiini väike palavik ja viril olemine. Kurnav on ka tema öine söömine, mis on oluliselt sagedasem kui varem. Pidi olema tüüpiline viie-kuuekuustele, kel hambd tulevad. Meil ei paista sellist tegelast veel kuskilt. See, et väljas on soe, tähendab seda, et T magab õues kehvemini. Kui pool tundi magab, on hästi. Soojaga on muidu parem õues käia, aga kui enamus sellest ajast kulub lapse uinutamisele, siis on ju selle võrra kehvem. Eile tundsin end nii kehvasti, et kurtsin lausa R-le, et olen läbikukkunud.
Pärast taipasin, et ega pea viiekuune ei olegi ju vastsündinu, kes kohe magma peab jääma.
Hullem on lugu sellega, et meil ei ole vett. Üleeilne hommik üllatas külmaveekraanist jooksva pruuni vedelikuga. Õhtuks olid sildid väljas, et eile vett ei ole päeval. Õhtuks selgub, et ka täna ei ole. Ühe päeva saab veel kuidagi hakkama. Aga täna hommikul olin ma juba tüdinud sellest. Pesu tahab pesta ja ise ka. Olin nii masenduses, et mõtlesin, et ma ei viitsigi see nädal titetundi minna. Andke mulle juba homset päeva või aega, kui need mured mööda saavad…

