Kuskil siin Tammelinnas elab üks tüdruk. Märkasin teda juba sügisel. Miks?
Sest ta riietub äärmiselt ebasobivalt. Ma ei julge talle juurde minna ja talle seda ütelda, sest ma kardan sõimata saada. Ta vist on suurt kasvu ja võib-olla on see terviserike. Igal juhul on ta tüse. Kõik oleks korras, kui ta ei riietuks väga liibuvatesse riietesse. Igal juhul on kõikidel inimestel tänaval võimalik kokku lugeda ta voldid ja heita pilk ta tselluliidile. Päris talvel ma teda ei märganud. Võib-olla kandis ta siis mantlit või sooja jopet, mis ei olnud nii pagana liibuv, või oli siis viga minu tähtsates sündmustes, mille tõttu ma paljutki ei mäleta. Igatahes näen ma teda nüüd jälle. Sorakil juuksed ja liibuvad riided. Kuidas üldse öelda talle, et ta näeb nendes ilmselt moodsates riietes kohutav välja? Et tegelikult oleks ta märksa ilusam, kui ta kannaks koledamaid riideid. Või, kes siis võiks talle öelda ja kuidas öelda nii, et ta ei solvuks ega midagi?
Miks see mulle just nüüd meelde tuli? Aga sellepärast, et ta läks just teiselt poolt tänavat ja paistis mulle aknast kätte. Ma ei taha paha olla, ma lihtsalt näen ja ei saa kirjutamata jätta…

