Ma sain tädiks! Täna ärkasin selle peale, et tuli oodatud rõõmusõnum telefoni. Palju õnne asjaosalistele ja kena kosumist! See oli siis selle nädalavahetuse tipp.

Tristani 4. kuu sünnipäevaks tegin muffineid. Oli üks külaline ka. Ja kevad tuli sellel nädalavahetusel. Eile jalutamas käies domineerisid Tammelinnas aedades töötavad inimesed, leidus lumi- ja märtsikellukesi ning linnulaul oli juba mitmekesine ja nauditav. Oli päike ja kümme plusskraadi ja kaval kevadine tuul. Väga mõnus. Hea on elada linnas, kus on asfaldteed, maal olles peaksid kummikud kuuluma praegu kohustuslikku varustusse. Kingadega on hea ja kerge, kohe kaugemale jõuab.

Ideaalsest nädalavahetusest jäi puudu see, et köögis laiutavad pesemata nõud ja põrandad võiksid olla puhtamad. Selle asemel edendasin R kampsunit. Varrukas nr 1 ei lähe enam laiemaks ja on ka olemas varrukas nr 2. Vahepeal mõtlesin siin, et teeks esimese päris valmis, aga millegi pärast meeldib mulle jupitada ja vardaid ringi kantida. Kui T korralikult magab, siis on mul see juba üsna tüütu töö varsti valmis. Mind hirmutab praegu mõte sellest, et tükid tuleb ka kokku õmmelda. Mind eriti ei vaimusta mõte õmblemisest ja viimistlemisest. Ning seoses sellega pean ma vist ka hankima endale ringvardad. Mul ei ole mitte millegagi kududa kaelust.
Ostsin endale ka uue Käsitöö. Tundub asjalik ja kasulik, tekitas ideid ja tahtmisi.
Olgu, nõud hakkavad varsti kisama, kui ma neile tähelepanu ei pööra.

